Er du på udkig efter et CDP – Customer Data Platform system, så er du kommet til det rette sted.
Ved intelligent brug af data hjælper SALESmanago dig med at automatisere og personalisere din markedsføring.
Få adgang til dette CDP/CDXP-system, så du kan booste salget af dine produkter eller ydelser i din webshop.
CDP – Customer Data Platform er den betegnelse, som de fleste marketingfolk bruger for et system, som SALESmanago. Dog betegnes SALESmanago officielt som et CDXP- Customer Data & Experience Platform system, fordi det er en videreudvikling af et almindeligt CDP-system. Det vigtigste er dog ikke betegnelsen for systemet, men hvad det kan gøre for dig.
Indbygget i SALESmanago finder du bl.a.:
Med et CDP-system får du automatisk mere fokus på nuværende og potentielle nye kunder i din webshop. Ud fra data om købs- og brugeradfærd får du med et CDP-system, som SALESmanago, automatisk segmenteret og grupperet dine kunder og brugere. Det gode vil systemet er at du slet ikke skal bruge tid på besværlige dataanalyser, men får segmentering leveret vha. AI-teknologi. Hermed kan du fokusere din indsat på at opstille de personaliserede reklame- og markedsføringskampagner, som giver de bedste resultater.
SALESmanago bruges af mange verdenskendte brands og virksomheder til at booste deres e-handel. Skal du også tage din webshops salg til nye højder, så kig på hvad de bedste gør.
Som certificeret Diamond Partner tilbyder Seomondo SALESmanagos CDP-system med AI-teknologi til danske webshops. SALESmanagos CDXP/CDP-system har benytter kunstig intelligens til både databehandling og eksekvering marketing automation tiltag.
SALESmanago tilbyder et vel af marketing funktioner og anvendelsesmuligheder. For at give et overordnet overblik over CDXP/CDP-systemet egentlig gør, så læs nærmere om de 3 grundlæggende funktioner her.
Ud fra kundedata og brugerdata udarbejdes vha. kunstig intelligens en 360˚ kundeprofil for hver kunde og registret bruget. Ud fra online adfærd og køb beriges kundedata, så de kan bruges til personalisering af marketingindsatsen.
SALESmanago sørger for en automatisk segmentering af kunderne og brugerne vha. af AI-teknologi. Segmentering kan bruges til opsætning af helt specifikke kriterier, for markedsføringen over for udvalgte målgrupper.
Hele datagrundlaget, segmenteringen og opsætningen af kriterier for visning af indhold gør at man med SALESmanago kan opbygge meget effektive personaliserede reklamekampagner. SALESmanago kan bruges på almindelige hjemmesider, men egner sig specifikt til webshops fordi salgseffekten direkte kan måles her.
Hør mere om dine mulighed for booste dit webshopsalg med SALESmanago, ved at kontakte Seomondo. Ring, skriv eller book et uforpligtende online møde med os. Tag action med det samme, det betaler sig!